Bij Exterioo kan je kiezen tussen verschillende types levering. Maar wat is het verschil precies? We leggen het je graag uit.
Standaardlevering Bristol
Met deze levering van worden je Bristol-meubelen gratis bij je thuis geleverd, tot aan de eerste drempel van het gelijkvloers. Voorzie dus eventueel helpende handen om je bestelling zelf naar binnen te dragen.
Bij dit type levering monteer je alle meubelen zelf én worden de verpakkingen niet meegenomen door de leverancier.
VIP Basic levering Bristol
Met een VIP Basic levering ben je zeker dat alle Bristol-meubelen meteen op de juiste plek in je huis of tuin staat. Onze leverancier plaats je pakket precies waar het moet staan.
Let op: de montage van je meubelen neem je zélf voor je rekening. Voorzie dus eventueel enkele helpende handen om je meubelen in elkaar te zetten. Verpakkingen worden niet meegenomen door de leverancier.
De levering is volledig gratis. Voor de plaatsing op de juiste locatie betaal je een servicekost van 25 euro.
Je levering kan geplaatst worden op het gelijkvloers of op verdieping. Belangrijk: als er geen lift is in het gebouw, moet je zelf een goederenlift voorzien. Onze bezorgers doen géén trappen.
VIP Plus levering Bristol À la carte
Een betrouwbare levering, in alle comfort. We leveren, plaatsen én monteren je meubelen. We nemen zelfs alle verpakkingen voor je mee. Zo geniet je meteen van je aankoop. Heerlijk, toch?
Je levering is volledig gratis. Voor plaatsing en montage betaal je een servicekost van 149 euro. Is je bestelling groter dan 7500 euro, dan is je plaatsing en montage volledig gratis.
Je levering kan geplaatst worden op het gelijkvloers of op verdieping. Belangrijk: als er geen lift is in het gebouw, moet je zelf een goederenlift voorzien. Onze bezorgers doen géén trappen.
Pakketdienst levering kleine artikelen
Een klein product besteld, zoals een onderhoudsproduct of bijzettafel? Die komt snel naar je toe via onze partners Bpost en PostNL. Ben je niet thuis op het moment van levering, dan zijn er twee opties.
Bij levering door Bpost
Check het afwezigheidsbericht in je brievenbus. Je kan jouw pakketje binnen de 14 dagen afhalen in het postkantoor of PostPunt dat vermeld staat op het afwezigheidsbericht.
Bij levering door PostNL
Je pakketje wordt een tweede keer bij je aangeboden. Ben je ook dan niet thuis? Neem dan even contact op met onze klantendienst.
Bestaat je bestelling uit verschillende pakketjes? We doen ons uiterste best om je artikelen in één keer te bezorgen. Maar het is mogelijk dat je jouw levering in meerdere keren ontvangt, verspreid over verschillende dagen.
Goed om weten:
- Je kan zelf de leverdatum kiezen voor jouw pakketje.
- Voor 16 uur besteld? Dan heb je jouw bestelling vaak al de volgende dag in huis.
- Liever een later moment? Kies na het afronden van je bestelling jouw voorkeursdatum in de pakket-kalender. Zo kies je voor een makkelijke, stipte levering.
Pakketdienst levering Vinci-artikelen
Een product besteld uit ons Vinci-assortiment? Dat komt snel naar je toe via een pakketlevering. Kies de snelst mogelijke leverdatum (die wordt automatisch voorgesteld) of kies een latere leverdatum die bij je past.
- Avond voor de levering: je ontvangt een e-mail met track & trace-code.
- Dag van de levering: de pakketdienst levert je product, tot aan de eerste drempel van je woning.
- Ben je niet thuis en kan je pakket niet geleverd worden? ’s Avonds ontvang je een nieuwe mail. Klik op de link en kies online een nieuw levermoment. De pakketdienst komt dan een tweede keer bij je langs, volledig gratis. Zorg dat je dan thuis bent. Zo vermijd je extra kosten voor een derde leveringspoging.
- We doen ons uiterste best om je Vinci-artikelen in één keer te bezorgen. Maar het is mogelijk dat je jouw levering in meerdere keren ontvangt, verspreid over verschillende dagen. Controleer zeker de e-mail met je track & trace-code, daarin kan je dit zeker opvolgen.
! Opgelet: Wij leveren niet op de Waddeneilanden.