Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Aanvullend bieden wij op al onze Vinci-artikelen standaard 2 jaar garantie op constructiefouten. Bij Bristol Essentials en Bristol À la carte is dat 3 jaar. Voor de kussens van Bristol À la carte is er zelfs 5 jaar garantie. Deze garantie is geldig vanaf de leverdatum en doet geen afbreuk aan de wettelijke garantie.. Bewaar dan ook goed je aankoop- én pakbon, want deze gelden als garantiebewijzen.
Voorwaarde is wel dat de goederen op een correcte, normale wijze behandeld werden. De garantie geldt dus niet voor slijtage of beschadiging door verkeerd gebruik, verkeerde montage, verkeerde schoonmaakmethode, ongelukken en dergelijke.
Garantie bij een levering aan huis
Controleer bij de levering of er zichtbare schade aan de verpakking is. Als dat het geval is, vermeld dit dan op de pakbon. Tref je pas nadien beschadigingen of andere tekortkomingen aan? Meld dit via onze onze Customer Service. Hou je aankoop- of pakbon bij de hand. Geef een duidelijke en gedetailleerde beschrijving van de schade en maak er als het kan foto’s van.
Wij onderzoeken vervolgens je probleem. Als het voldoet aan de garantievoorwaarden bieden we je zo snel mogelijk een oplossing. Bijvoorbeeld door ontbrekende onderdelen toe te sturen, beschadigde onderdelen te herstellen of je gekochte artikel te vervangen. Mocht je artikel niet meer beschikbaar zijn, dan zoeken wij naar een gepaste oplossing.