Met een paar eenvoudige klikken haal jij de tuinmeubelen van je dromen in huis. Handig, toch? Om je goed op weg te helpen in onze webshop, vind je hier de stap-voor-stap handleiding om een bestelling te plaatsen bij Exterioo.
- In je winkelwagen!
- Kies je favoriete product(en) op de website. Plaats ze in je winkelwagentje. En start met bestellen!
- Inloggen of doorgaan als bestaande klant
- Heb je nog geen account op onze website? Geen probleem. Bestel gewoon als nieuwe klant. Als je bestelling is afgerond, kan je makkelijk een wachtwoord kiezen en een account aanmaken.
- Heb je al een account? Log dan even in. Zo worden je adresgegevens vooraf voor je ingevuld. Handig!
- Jouw gegevens
- Vul je gegevens volledig in. Die hebben we nodig om je bestelling vlot te leveren. Of om je te contacteren als we extra informatie nodig hebben – of willen informeren. Ben je een zakelijke klant? Vink dan het juiste vakje aan en vul je btw-nummer in.
- Bezorging
- Kies het bezorgmoment dat bij je past. Je ziet automatisch het eerst mogelijke bezorgmoment voor jouw adres. Wil je een extra bezorgservice? Vink dat dan hier aan bij de mogelijke opties voor jouw product.
- Het is mogelijk dat we je bestelling op verschillende manieren verzenden. In dat geval moet je twee keer jouw voorkeursdatum doorgeven. Het is dus mogelijk dat de twee leveringen op andere dagen gebeuren.
- Overzicht
- Heb je alle juiste producten in je winkelwagentje geplaatst? Heb je alles volledig én correct ingevuld en aangevinkt? Check het voor de zekerheid nog één laatste keer.
- Betaling
- Tijd om af te rekenen! Kies de betaalmethode die jij wilt. Heb je een waardebon of cadeaubon? Vul de code dan op deze pagina in!
- Maak je betaalkeuze en vink aan dat je akkoord gaat met de algemene voorwaarden. Je wordt meteen naar de website van onze betaalpartner Ingenico verwezen. Die is uiterst goed beveiligd, met een beveiligde verbinding. Betalen kan je dus met een gerust gemoed!
- Bedankt!
- Is je betaling gelukt? Dan zie je een Bedankt-pagina. Hier kan je kiezen om je account aan te maken. Mét account kan je jouw bestelling op de voet volgen, tot hij bij je thuis geleverd is.
- Lukt je betaling niet? Dan word je teruggestuurd naar stap 6. Daar zie je enkele suggesties die je helpen om het probleem op te lossen.